Meditáció, és önhipnózis....

Vannak dolgok amik kissé misztikusnak, esetleg valótlannak tűnhetnek az olyan emberek számára akik csak a felszínes világot érzékelik maguk körül. A valóság sokkal mélyebben helyezkedik el, mint amit a szemünkkel képesek vagyunk érzékelni, és ehhez még csak nem is a hit kell. Nem hinni kell, hogy van valami más is a felszín alatt, hanem ismerni kell a létünk valódi értelmét, és ismerni kell magunkat. Egyszer már írtam hasonlót, és leírtam azt is, hogy a legnagyobb , és egyben a legsikeresebb harcunk lehet ,megharcolni saját magunkkal. Ez így van. Amennyiben ismered a tested , és a lelked igazi értékét képes vagy nem csak saját magad, de a többi embert is befolyásolni. Hatni másokra szavak nélkül akár, vagy követendő lenni a világban. A kezdetek elég nehezen alakulnak. Nem lehet senkit rávezetni, hogy ki ő, hisz mi csak egy burát látunk tulajdonképpen, és a valódi benső majdnem örökre rejtve marad egy kívül álló számára, sőt olykor magának az embernek is.
Ismerkedés az ÉN-el.
Legjobb barátom én vagyok, és legnagyobb ellenségem is én leszek!

Valóban igaz, nagy csaták várnak arra aki képes szembe találkozni önmagával. Az, hogy milyennek látod a lelked vagy a tested, nagyban függ attól , hogy mikor nézed meg először. Gyermekként megkeresni az én tudatot, valóságos ajándék, hiszen nagyon sok probléma megelőzhető vele. Az iskolában a gyerekek sok jót, és rosszat kapnak, a személyiség fejlődése szempontjából nem mindegy milyen barátok vették körül a gyereket, és nem csak a felnőttek, de bizony egy két kegyetlenebb osztálytárs is képes lehet rossz irányba kanyarítani a személyiségünket. Ha valaki már gyermekként tudja, hogy milyen értékei vannak, és képes elvonatkoztatni az esetleges negatív hatásoktól, már akkor kompenzálhatja mindazt az önértékelési problémát, ami esetleg kialakulóban lehet. Vannak emberek akik ezt soha nem heverik ki, és ettől esetleg agresszívabb, vagy zárkózottabbak lesznek. Ezek az emberek egész életükben alá vannak rendelve a többi ember akaratának, és menekülni ebből a szorult helyzetből szinte ekkorra már lehetetlen.

Azt kell mondjam a kiút azzal kezdődik, hogy szembe kell nézni önmagunkkal, és elmondom azt is, hogy hogyan. Nem egyszerű, de megvalósítható. Képesek vagyunk az embereket saját szemünkkel látni, és képesek vagyunk a világról véleményt alkotni. Csupán ennyi a dolgunk egyenlőre önmagunkkal is. Szánjunk pár percet, vagy órát vagy napot arra, hogy megnézzük magunkat kívülről.
Nehéz lesz!
Megállunk a tükör előtt, és többnyire vagy azt, vagy nem azt látjuk amit szeretnénk, de semmiképpen nem azt ami ott van. A tükörben egy ember van. Valaki akit még nem ismerünk, de a lehetőség adott, csak időt kell szánni rá. Érdekes módszerről olvastam egyszer, annyi csupán, és megvalósítható persze kell hozzá egy alkalmas idő , életszakasz. Ne nézd meg magad egy hétig!
Gondolom most sokan azt gondoljátok ez képtelenség, vagy épp azt, hogy gyerekjáték. Egyik sem az. Nehéz, de teljesíthető.
Mikor legközelebb bele nézel a tükörbe valaki olyat fogsz látni akivel nem először találkozol, de még nem ismered őt. Meglátod a valódi önmagad, és meglátod ez az ember milyen hatással lenne az érzékeidre, szimpatikus vagy- e önmagadnak. Ez az első legfontosabb lépés. Ha nem vagy elégedett a lelked mélyén, akkor javításra szorul a helyzet. Egy hét után nem a szépség vagy a szépséghiba lesz a lényeg, hanem az ember. Mikor valakit meglátunk, az első benyomás a külső jegyek alapján alakul ki, de ez csak a felület. Perceken belül néhány szóváltás után érezni fogjuk a testünk reakcióját, a hetedik érzék beindul, és ha figyelünk erre már tudni fogjuk akarunk - e a közelében maradni ennek az embernek, vagy nem. Ismerjük meg magunkat is, mert lehet, hogy az életünket mélyen befolyásoló napi gondjainkat éppen az okozza, hogy nem akarunk együtt élni MAGUNKKAL.

Első lépés tehát, az önkritika. szeretnénk- e ilyen ember közelében lenni, kedvelnénk - e őt.
A titkos gondolatok, az irányító agyunk. Mindenki képes arra, hogy érezze ha valami nem úgy alakul ahogy lennie kell. Azt mondanám a tanult , és a velünk született erkölcs az ami megszólal bennünk ha olyat tennénk ami ezzel összeegyeztethetetlen.
Tehát, ha átlátjuk mindazt amit nem tehetünk másokkal, hogy ne sodorjuk veszélybe, vagy ne hozzuk őt kellemetlen helyzetbe, akkor ezt meg tudjuk tenni magunkkal is. Én is ember vagyok, és számomra a legfőbb, hisz az én életem többnyire az én kezemben van, és én tőlem függ sok ember élete aki számít rám, és engem szeret. Aki példaként követ, és az életében az én tanításom, és szavaim döntő szerepet fognak játszani.
Tehát, életet menthetek, és a létem pont olyan fontos, mint bárki másé aki meglátta ezt a világot. Pillangóhatás!!
Befolyásoljuk mások életét, és ez attól a perctől így van, hogy megtelt a tüdőnk levegővel és felsírtunk.
Ilyen fontos vagyok!
Ilyen fontos vagy te is, és mindenki a világon.
Azt mondanád azok az emberek akik miatt több ezer ember halt meg a világban miért fontosak. Azok is részei a történelemnek az életnek. Meglehet ha ez a katasztrófa nem történik meg, jön valami szörnyűbb amibe belepusztul az emberiség. Nem tudhatjuk igaz? Meglehet, hogy nem . Ezt sem tudhatom. Ahogy te sem, és senki más sem. A hívő ember az mondaná, mindennek meg van az oka, mindenkinek meg van a maga küldetése. Én is ezt teszem. Ahogy mindenki más is, csak van aki még keresi a küldetését a világban.
Nézz hát szembe azzal az emberrel aki vagy, és figyeld meg jól mit szeretne, és hallgasd meg végre ha rád kiabál, és ezzel jelzi, hogy valamivel nem elégedett , hogy nincs minden rendben.

Önhipnózis

KÉPES VAGY RÁ! Amit eddig írtam azok az első lépések felé, hisz benne van a nevében. Önhipnózis.
Saját magunkkal kell rendbe jönni, és ismerni akit hipnotizálni akarunk. Hidd már el végre, hogy képes vagy döntéseket hozni! :)
Ismered a tested.
Ismered az izmaid.
Képes vagy rábírni magad arra, hogy megtedd ami neked jó!
Elhiszed magadnak, hogy biztonságban vagy, és csak jót akarsz magaddal tenni.
A külvilág kizárása gyerekjáték, hisz a tudatos éned elszunnyad ha te ezt kéred tőle, hisz te parancsolsz, ebben a dologban te vagy a főnök.
Jót akarok magamnak :)
Képes vagyok eldönteni mi a jó nekem.
Szeretem magam!
Ebben a helyzetben csak önmagam számára lehetek kiszolgáltatott, és a tudatalattim nincs , és soha nem is lehet veszélyben senkitől.
Csak azt teszem amit szeretnék.
ÉN VAGYOK A FONTOS!
Eljuthatok, és megtehetem.
Ez a fontos. Miután képes vagyok egy számomra nyugodt, és békés lelkiállapotot létrehozni, a lelkem tiszta és befogadó lesz mindenre ami szebbé, jobbá, boldogabbá, elégedettebbé teheti az életemet.
A tanuláshoz ez az állapot megfelelő, és a legideálisabb.
Mikor megszületünk a tudatunk tiszta, és az idegsejtjeink készenlétben állnak befogadni mindent amit a külvilág szállít számunkra.
Önhipnózisban megközelíthetjük ezt az állapotot, és a befogadni való dolgok a tiszta tudatalattiba képesek bejutni. Nem bíráljuk felül a tanultakat, nem válogatjuk szét , nem szelektálunk.

Ismerd meg önmagad, és talán megismered a legjobb barátodat. Adj egy esélyt a benned élő embernek, hogy számodra , és mások számára is szeretetreméltó, és nélkülözhetetlen legyen.
relaxálj, és találkozz azzal akivel együtt élsz születésed óta, és ha úgy érzed hibát követett el, tudj neki megbocsájtani, és jó útra vezetni őt.

(ezek az én gondolataim, és tapasztalataim. Nem biztos, hogy mindenkinek sikerül magába látni, és elképzelhető, hogy a véleményünk is különböző. Szeretettel írtam nektek, ha segítettem, nagy öröm nekem! :) mindenesetre pihenni, nyugodtan élni, ellazulni, nem árt senkinek. Sőt a mai világban kötelező! :) Jó pihenést! )

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Örökké nem eshet.

Eltorzult valóságok