Erős vagy !


Erős vagy, kibírod!
Kislány korom óta hallgatom ezt a mondatot, és soha nem tudtam mit kezdeni vele. Vajon, hogyan is vagyok az?
Ha valami gond volt az életemben épp úgy zuhantam össze mint mások , és épp úgy zokogtam mint az összes többi ember ha bajban van. A különbség az köztem, és a többi ember közt, hogy én amíg lehet titokban tettem. Miért? Mert egész életemben azt mondták nekem, én erős vagyok, és mindent kibírok. 39 éves leszek a jövő héten.
Ennyi év van mögöttem, és megannyi fájdalom. Millió olyan nap, amikor úgy éreztem nem bírom tovább, és mégis eltelt a nap, ha fájdalmasan is de újra indult a következő hajnal. Az évek szállnak, múlik az idő, és el sem tudom mondani mennyi mindent nem tettem meg még, mennyi mindent viseltem el eddig, és mennyire remélem, hogy nem csak ezt szánta nekem az élet.
Kamaszként sokszor kerültem bajba, veszélyes helyzetekbe, ahová vagy én sodortam magam, vagy az élet irányított. Így alakult. Erősnek éreztem magam? Nem. Egy cseppet sem.
Hősnek sem, és bátornak sem. Magányosnak, elveszettnek, és olyannak aki nem tudja lesz-e holnap. Olyannak igen. Miért mondják mégis, hogy bennem van a világ minden ereje, és kitartása? Talán mert túléltem. Nem bírom, hogy nem látja senki ha engem bánt, és nem bírom elviselni, hogy azt hiszik ami nekik fáj, az nagyobb szenvedést okoz mint nekem az én fájdalmam. Gyűlölöm ezt a mondatot!
erős vagy Lilla te kibírod! megoldod!
Vajon ha eltűnnék, és valahol egy sötét utcában összezuhanva találnának rám, szinte hallom ahogy a kórházban megállnak az ágyam mellett, és azt mondják:
-semmi baj, túléli mert ő olyan erős.
Ismer-e engem valaki valójában, vagy csak így akarják lerúgni a problémát ami velem összefügg? Tudják-e, hogy nem a Marsról jöttem, hanem ember vagyok én is. Tele fájdalommal, tele megoldatlan, lezáratlan érzésekkel.
Mivel Húsvét van eszembe jutott valami. Vajon Jézus, hogy volt képes a halálig szenvedni az ember bűnei miatt??? Mindent elviselni és a keresztre menni értünk? Miért várta el Isten a gyermekétől, hogy a halálba menjen ennyi bűnös lélekért. Miért hitte, hogy a fia olyan erős? Lehet nem értünk tette Jézus amit tett, hanem az apjáért. Bizonyítván az erejét, és a szeretetét Isten iránt.
Én is a családomért vagyok "erős", vagy mert tudom, hogy a jó Isten ezt várná el tőlem.( Megérteném ha így lett volna.)
Nem az erőm tartott eddig életben, nem a bátorságom tette. A sorozatos véletlenek, és egy láthatatlan kéz volt. Mert ha ez nem lett volna, én ma valószínűleg nem lennék itt. Összefogva kell erősnek lenni, összefogva kell boldognak lenni , és nem rápakolni egy valakire a terheket. Van olyan váll, ami nem bír el mindent!Van olyan aki feladja!
Ha az ember érzi, hogy fontos, és , hogy számítanak rá szeretik, akkor van ereje elviselni ezt.
Nem várhatjátok el tőlem, hogy soha ne érezzem magam rosszul. Ha nekem fáj valami hallanotok kell, hogy az nekem fáj, és nem elmesélni nektek milyen rossz! Ha én félek akkor ne nevessetek, hisz én is félek..Ha szóba kerül a halál kérlek ne viselkedjetek úgy, mintha halhatatlan lennék. Segítsetek nekem, és ne azért mert az én megsegítésemmel másokat segítetek. Szeressen már valaki annyira, hogy észre veszi, ember vagyok én is. Törékeny, néha rendkívül magányos, ember.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Örökké nem eshet.

Eltorzult valóságok